NIVO | FOND ČASOVA | TIP KURSA | VREME TRAJANJA | CENA |
---|---|---|---|---|
B 1.1. modul | 40/20 x 90 min | Standardni (2xnedeljno) Poluintenzivni (3 x nedeljno) |
10 nedelja 7 nedelja |
21.500 rsd |
B1. 2. modul | 40/20 x 90 min | Standardni (2xnedeljno) Poluintenzivni (3 x nedeljno |
10 nedelja 7 nedelja |
21.500 rsd |
B1 Total | 80/40 x 90 min | Standardni (2xnedeljno) Poluintenzivni (3 x nedeljno |
20 nedelja 14 nedelja |
43.000 rsd |
Kurs italijanskog jezika/B1/ srednji nivo
Srednji B1 nivo je podeljen na dva kursa ili modula B1.1 i B1.2. Polaznik je u stanju da komunicira sa izvornim govornicima. Ume da priča o sebi, svom poslu, ličnim interesovanjima i u stanju je da napiše jednostavne i složenije tekstove o značajnim svakodnevnim I ličnim stvarima. Pravilno koristi rečenične strukture i uobičajene izraze koji se odnose na predvidljive situacije. Vokabular zadovoljava teme opšteg karaktera poput porodice, hobija, posla, putovanja, aktuelnosti.
Polaznik razume najvažnije tačke jasnog diskursa standardnog jezika. Sposoban je da prati lekcije ili predavanja koji su u skladu sa stepenom njegove jezičke kompetencije ukoliko je izlaganje jasno i dobro strukturisano. Razume jednostavna tehnička uputstva za korišćenje aparata iz svakodnevne upotrebe, razume značajan deo teksta televizijskih i radio-novosti ili audio-materijala ukoliko su u okvirima standardnog jezika.
Polaznik može da čita linearne i jednostavne tekstove iz polja ličnog interesovanja. U stanju je da prelazi duže tekstove u potrazi za specififičnim podacima i ume da pronađe informacije iz teksta kako bi završio zadatak. Razume uputstva za korišćenje aparata pod uslovom da su napisana linearno i jasno.
Polaznik je u stanju da se fluentno izrazi iznoseći jasne narativne i deskriptivne jezičke sadržaje. Uspeva da priča o filmu ili knjizi opisujući sopstvene utiske. U stanju je da obrazlaže na dovoljno jasan način ili da vodi, prethodno pripremljeno,kratko izlaganje.
Polaznik je sposoban da piše linearne i složene tekstove, kao što su opisi, prepričavanje iskustava ili drugih priča izražavajući pri tome osećanja i utiske. Uspeva da napiše esej ili kratak izveštaj na teme ličnog interesovanja. Polako stiče sigurnost da sažima i pismeno iznosi informacije.
Integrisane sposobnosti učenja
Polaznik je sposoban da hvata beleške kao i da obeleži i primeti spisak ključnih stavki tokom lekcije pod uslovom da je govor jasan i dobro strukturisan. U stanju je da kratke pisane odlomke parafrazira na jednostavan način.
Pripovedanje priče ili događaja iz prošlosti
Opis situacija ili činjenica iz prošlosti
Izražavanje želja, snova ili očekivanja
Upućivanje ljubazne molbe, zahteva
Pružanje saveta
Izražavanje prognoze
Formulisanje hipoteze
Skiciranje budućih planova
Izražavanje sumnje ili pretpostavke
Upoređivanje podataka
Upućivanje na predmete, osobe, mesta, količinu
Formulisanje definicija
Životna doba (detinjstvo, mladost, starost)
Izarazi koji se tiču vremenskih prilika
Posao
Škola i učenje
Izrazi koji se koriste prilikom pisanja formalnih pisama (prilikom zapošljavanja ili ličnog usavršavanja), pisanje radne biografije
Gradski ambijent
Priroda (flora i fauna)
Ponavljanje i proširavanje vokabulara vezanog za fizički opis ili opis karaktera
Izrazi koji uvode subjektivni stav
Veznici i diskursni markeri
Dalje usavršavanje perfekta i imperfekta
Pluskvamperfekat
Prosti perfekat
Prezent kondicionala i kondicional prošli
Futur I (pretpostavke u futuru)
Futur II
Konjunktiv prezenta i perfekta
Komparativ i superlativ prideva (nepravilni oblici)
Naglašeni i nenaglašeni oblik zamenica
Združeni oblici akuzativnih i dativnih zamenica
Relativne zamenice
Pasivna forma
Si passivante
Upotreba rečce ci i rečce ne
Neodređeni pridevi i zamenice